یه هدیه متفاوت

تو خورشیدو قسم دادی فقط با عشق روشن شه تو کاری با زمین کردی که اینجا جای موندن شه .

یه هدیه متفاوت

تو خورشیدو قسم دادی فقط با عشق روشن شه تو کاری با زمین کردی که اینجا جای موندن شه .

یه هدیه متفاوت
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۴/۱۷
    HBD
  • ۹۴/۰۴/۱۱
    :(
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه هایم

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ

حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم

آخ ... تا می بینمت یک جور دیگر می شوم

با تو حس شعر در من بیشتر گل می کند

یاسم و باران که می بارد معطر می شوم

در لباس آبی از من بیشتر دل می بری

آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم

آنقدر ها مرد هستم تا بمانم پای تو

می توانم مایه ی گهگاه دلگرمی شوم

میل - میل توست اما بی تو باور کن که من

در هجوم باد های سرد پرپر می شوم



*****





هرچه دلم را خالی میکنم باز پر میشود از تو

چه برکتی دارد دوست داشتنت . . .
--------------


فرض کن در آغوشت می مُردم

و مرا همانجا دفن می کردی

چه دلپذیر اگر

فشارِ قبر را بیشتر کنی!
---------------

چایت را تلخ نخور

یکبار صدایم کن تمام قندهای دلم را برایت آب میکنم . .
-----------



نظرات  (۲)

  • سامانه افزایش بازدید عی سی رنک
  • بازدید کنید = بازدید کننده دریافت کنید

    سامانه عی سی رنک : اولین سامانه رایگان افزایش بازدید ، پیج رنک گوگل و رتبه آلکسا

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا عضویت به

    http://ec01.ir

    مراجعه کنید

    همچنین جهت تبادل لینک هوشمند می توانید به

    http://links.ec01.ir

    مراجعه کنید

    دلی که تو تنها خداشی ... زیبا بود...
    پاسخ:
    سر زدم به وبلاگت خو بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی