یه هدیه متفاوت

تو خورشیدو قسم دادی فقط با عشق روشن شه تو کاری با زمین کردی که اینجا جای موندن شه .

یه هدیه متفاوت

تو خورشیدو قسم دادی فقط با عشق روشن شه تو کاری با زمین کردی که اینجا جای موندن شه .

یه هدیه متفاوت
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۴/۱۷
    HBD
  • ۹۴/۰۴/۱۱
    :(
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

ramezan is coming soon...

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ
بچه ها؟؟؟ ماه رمضون داره میاداااااااا

ایشالا امسال با سال قبلم فرق کنه .... ایشالا جوری بگذره که خودم راضی باشم از خودم







ماه رمضون بدون اینا ...





اصلا تصورشم بده



نظرات  (۲)

سلام ؛
پست مفیدی بود ؛ خوشحال می شم اگه از آخرین مطالب سایت من هم دیدن کنی :

عنوان : عشق به پول یعنی چه ؟
عنوان : شگفتی های روستای هابیت ها در دنیای واقعی
پاسخ:
ممنون که سر زدین قدر دان حضور گرمتون هستیم

سر زدم سایت پر محتوایی دارین پر انرژی ادامه بدین
من به شدت از ماه رمضان متنفرم....
پاسخ:
ولی من دوس دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی